+38 (093) 170 70 95 ( Багатоканальний )

Клієнти, настройка і додавання ТОРГСОФТ

Налаштування бази клієнтів ТОРГСОФТ

Для обліку клієнтів фірми, їх даних, формування персональних знижок з урахуванням політики фірми, обліку днів народження дітей, служить форма Маркетинг - Клієнти

На панелі доступні наступні функції:

1) Фільтр VIP-клієнти. При включенні фільтра відображаються тільки VIP-клієнти.

2) Фільтр Клієнти з фіксованою знижкою. При включенні відображаються тільки клієнти, що мають фіксовану знижку.

3) Фільтр Змінені клієнти. Відображаються клієнти, в картці в яких проводилися зміни. Такі клієнти позначені піктограмою в колонці Найменування.

4) Додавання нового клієнта, виклик форми редагування Клієнт.

5) Зміна даних клієнта. Виклик форми редагування Клієнт для перегляду та внесення змін до картку клієнта.

6) Фільтр за ознакою видачі картки. Можлива фільтрація клієнтів виданими картками або вільних карток. При виборі значення «Все» відображається повний список введених клієнтів.

7) Перерахунок автоматичних знижок. Використовується, щоб виключити помилки розрахунку знижок.

8) Розрахунок зниження знижок клієнтів за відсутність покупок. В системі передбачається автоматичний перерахунок знижок клієнтам при вході в програму. Кнопка служить для ручного перерахунку знижок клієнтам.

9) Друк дисконтних карт для виділених клієнтів

 

 

10) Очистити дисконтну карту. При виконанні цієї дії інформація про поточний клієнта в списку видаляється і створюється нова порожня запис з тим же штрих - кодом, який може бути повторно використаний для іншого клієнта.

Якщо у клієнта були покупки або повернення, ця інформація буде знеособлена. Якщо ця дія виконується на центральному комп'ютері торгової мережі, то ця інформація буде поширена по всіх торгових точках мережі. Інформацію по віддаленому клієнту повернути не можна.

11) Відзначити для передачі по каналу даних.

12) Фільтр за датою видачі картки. При накладенні фільтра відображаються тільки ті клієнти, дати видачі дисконтних карт в яких відповідає зазначеному періоду.

13) Фільтр Блоковані дисконтні карти. При включенні фільтра відображаються клієнти з блокованими дисконтними картами.

14) Збереження в файл або відкриття з файлу списку клієнтів.


15) Створення клієнтів з ... по ... Зручно створення відразу великої кількості клієнтів.

При цьому, кожному клієнту автоматично присвоюється унікальний штрих-код, який потім переноситься на персональну облікову картку клієнта і за яким при реалізації товару ідентифікується клієнт.

Штрих-коди створюються в порядку зростання номерів, що зручно при виділенні потрібних клієнтів для друку дисконтних карт. При видачі дисконтної карти змінюється найменування клієнта, тобто вводиться прізвище, ім'я, по батькові. Заносяться інші дані клієнта.

16) Друк конверта для відправлення листа клієнту. Автоматично на друк виводяться адреси клієнта і Вашої фірми, як адреса відправника. Щоб Вашу адресу клієнта необхідно, щоб він був внесений в картку клієнта. Адреса фірми повинен бути внесений в формі, викликаної з панелі Налаштування - Торгова мережа.

17) Об'єднати клієнта з іншим. Застосовується, якщо, наприклад, були введені члени однієї сім'ї, або ж один клієнт помилково був введений 2 рази.

У системі передбачена можливість об'єднання дисконтних карт клієнтів. Така необхідність виникає в разі, якщо, наприклад, були видані карти членам однієї сім'ї, і знижка вважалася на кожну карту окремо.

При об'єднанні дисконтних карт, вся інформація буде передана від зазначеного клієнта в обране для об'єднання. Знижка буде перерахована з урахуванням загальної інформації. Поточний клієнт, який об'єднався з обраним будуть вилучені зі списку клієнтів, замість нього з'явиться вільна дисконтна карта з цим штрих-кодом.

Для об'єднання клієнтів, виділіть клієнта, буде об'єднаний з іншим і натисніть кнопку Об'єднати клієнта з іншим. Відкриється вікно Вибір клієнта, в якому вкажіть клієнта, на дисконтній картці якого буде відображатися загальна інформація після об'єднання. Натисніть кнопку Вибрати. Система запросить від вас підтвердження дії об'єднання.

У разі згоди, натисніть кнопку Далі. Слід пам'ятати, що скасувати об'єднання клієнтів після завершення дії неможливо.

При роботі в мережі магазинів, інформація про об'єднання буде передаватися іншим магазинам. Якщо об'єднання виробилося на центральному комп'ютері, то об'єднання передається по всіх торгових точках мережі.

Якщо об'єднання вироблялося на периферійній торговій точці, то інформація буде передана тільки на центральний комп'ютер і буде дійсна тільки для цієї торгової точки на центральному комп'ютері. На інші торгові точки це не буде поширено.

Об'єднання проводиться по штрих-кодами, тому, якщо на центральному комп'ютері торгової мережі будуть об'єднані клієнти зі штрих кодами 990000090008 і 990000090009, то на всіх інших комп'ютерах мережі торгової мережі будуть об'єднані клієнти з цими ж штрих-код, незалежно від того, які імена мають ці клієнти. Передбачається, що клієнти мають однакові штрих-коди в масштабах всієї торгової мережі.

18) Замінити дисконтну карту клієнта. Відбувається заміна штрих-коду дисконтної картки клієнта на штрих-код обраної вільної картки.

19) Скасування ознаки зміни. Видаляється ознака зміни даних клієнта і дані по клієнту не включаються в пакет для передачі по каналу даних.

20) Блокування і розблокування дисконтної карти. При блокуванні можна зробити реалізацію за дисконтною карткою такого клієнта, система видасть повідомлення, що клієнт не знайдений.

21) Друк списку клієнтів. При натисканні на кнопку, є можливість роздрукувати список всіх клієнтів з такими полями Ім'я клієнта, Штрих-код Відсоток знижки, Телефон, Місто, Адреса, E-mail.


Написати відгук

Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Яндекс.Метрика