Ваше місто: Ashburn
ТОРГСОФТ - офіційне представництво в м.Києві
Час роботи:
пн-пт з 9:00 до 18:00 сб, нд - вихідні
0 товарів
на суму 0 грн
0
Час роботи:
пн-пт з 9:00 до 18:00 сб, нд - вихідні
0 товарів
на суму 0 грн
0

Навчання в програмі ТОРГСОФТ


У нас є штат фахівців, які готові надати вам допомогу і навчання по роботі в програмі.

Навчання може проводиться як з виїздом фахівця на місце, так і віддалено через інтернет. Для віддаленого навчання та подальшої підтримки використовується спеціальна програма для віддаленого доступу AeroAdmin, завантажити. Тривалість інструктажу в середньому займає від 2-х до 3-х годин, цього часу, як правило, достатньо для ознайомлення з усіма функціями і можливостями програми ТОРГСОФТ.

Вартість навчання

Послуга з навчання коштує: 660 грн/год, або 4500 грн/1 робочий день (8 годин) Замовити навчання.

Увага! Для проведення віддаленого навчання на комп'ютер повинна бути встановлена програма AeroAdmin, завантажити.

Технічна підтримка та навчання здійснюється в межах робочого тижня: Пн-Пт з 9:00 до 18:00

 

Як правильно почати вести облік у програмі. Створення
дерева видів товарів, дерева виробників. Прихід товару.

1. Розглядаємо Торговельну мережу:
1.1. Кількість магазинів, формування їх назв.
1.2. Налаштування валюти. Вказуємо вид торгівлі, синхронізацію цін.
1.3. Як вивести потрібну інформацію для шаблонів друку етикеток і чеків.
2. Прихід товару
2.1. Дерево видів товару. Виробники.
2.2. Взаєморозрахунки з постачальниками: за фактом і під реалізацію. Розберемо
фільтр оплати під реалізацію.
2.3. Товарознавство. Заповнення дерева видів товару та виробників.
Приділяємо окрему увагу обліку розмірного ряду.
2.4. Вивчаємо приходу товару: найважливіші функції і кнопки.
2.5. Друкуємо накладні та етикетки.
2.6. Розподіл товару. Розгляньмо внутрішню передачу, розподіл
товару в торговельній мережі.
2.7. Товар у дорозі.
2.8. Асортимент моделей (за потреби).
2.9. Перевірка накладних.

Складські документи

3. Реалізація: способи вибору клієнта та додавання товару:
3.1.1. за штрих-кодів;
3.1.2. артикулу;
3.1.3. зі стану складу;
3.1.4. зі складу за видами товару;
3.1.5. вибір клієнта вручну або за ШК.
3.2. Безготівкова. Вибираємо типовий рахунок.
3.3. VIP клієнт. Створюємо клієнта в реалізації і в маркетингу.
3.4. Взаєморозрахунки з VIP клієнтами, підбір і налаштування для клієнта.
3.5. Розглянемо бонусну систему і подарункові сертифікати. Вивчимо як
робиться оплата бонусами, продаж і оплата сертифікатом.
3.6. Інкасація, здача виручки, внесення/вилучення грошей до каси/з каси.
3.7. Товарний звіт за період і звіт по касі. Показуємо і пояснюємо
різницю.
3.8. Для тих, хто працює із замовленнями - розповідаємо про прийом замовлень.
4. Повернення товару від клієнта:
4.1. по чеку;
4.2. за вибором чека;
4.3. створення нового повернення, вибір реалізації;
4.4. повернення вручну від іменного клієнта;

4.5. повернення від VIP клієнта;
4.6. розповімо про повернення бонусів і уціненого товару.
5. Торгівля з випискою рахунку. Розгляньмо можливості роботи в
інтернет-магазині, роботу з Новою Поштою, опт для розмірних рядів та інше.
6. Повернення товару постачальнику, повернення шлюбу
7. Списання товару: недолік, крадіжка, бій, для потреб бізнесу, господаря бізнесу або
родичів.
8. Стан складу:
8.1. Як працюють фільтри і для чого вони потрібні.
8.2. Інвентаризація.
8.3. Рух товару. Пояснюємо для чого потрібно контролювати рух
товару і як користуватися отриманими даними.
8.4. Як просто і швидко провести переоцінку.
8.5. Вчимося друкувати прайси, етикетки, експорт товару. Налаштовуємо зовнішній
вид етикетки.

Фінансовий облік підприємця та взаєморозрахунки з
контрагентами

9. Фінансовий документ: касовий ордер, інкасація, здача виручки.
10. Як делегувати перевірку оплат за товар: Банківські виписки за рахунками
Приват24.
11. Як врахувати хто кому повинен: баланс з партнерами, постачальниками і VIP
клієнтами.
12. Як подивитися, куди йдуть гроші: баланс за статтями фінансового аналізу.

Маркетинг і аналіз прибутковості бізнесу в програмі

13. Маркетинг:
13.1. як створити картку клієнта;
13.2. опитування клієнтів, друк анкет;
13.3. розглядаємо політику знижок.
14. Бізнес на долоні: Аналіз - Період.
15. Додаткові параметри: Масова розсилка SMS і e-mail, CRM, Клубна
система знижок, промоакція "Приведи Друга", Верифікація дисконтної картки
через смс, Бонусна система з терміном дії.

 


Залишити свій відгук
Ваша оцінка