Гарантія та повернення товару
На всі товари, придбані в компанії Торгсофт Київ, надається гарантія, що дає право на:
- обмін або повернення товару у строк до 14 днів з моменту придбання;
- здійснення ремонту протягом гарантійного терміну за умови дотримання правил експлуатації;
- обмін або повернення товару на підставі акта, виданого Авторизованим сервісним центром за результатами гарантійного обслуговування (відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів").
- Гарантійний строк товару обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай зазначений в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару).
Необхідні документи для гарантійного обслуговування та повернення
- виданий продавцем розрахунковий документ (чек/акт приймання-передачі/накладна або ін.), що підтверджує факт придбання;
- гарантійний талон;
- документ, що посвідчує особу;
- ідентифікаційний податковий номер (ІПН);
- у разі оплати купівлі банківською карткою - актуальні реквізити карткового рахунку.
Умови обміну та повернення
- Минуло не більше 14 днів з дня придбання товару
- Товар у повній комплектації без ознак використання та пошкоджень
- Переконайтеся, що на товарі відсутні ознаки використання і пошкодження, є в наявності повна комплектація товару (як у момент покупки), збережено його товарний вигляд і всі споживчі властивості (товар включається, всі функції робочі)
- Акт або чек приймання-передачі, видаткова накладна (документ, що підтверджує факт придбання товару)
- Документ посвідчує особу.
В яких випадках гарантія не надається?
- порушено збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було проведено несанкціонований розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
- серійний або IMEI-номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стерто або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався цей товар, або що виникли внаслідок сполуки та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Корисна інформація про права споживача у разі придбання ним товару належної якості - стаття 8-9 Закону України "Про захист прав споживачів".
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться на нашу гарячу лінію
+38 (093) 170-70-95 (багатоканальний).
Увага! Виробник може змінювати властивості, характеристики, зовнішній вигляд і комплектацію товарів без попередження.