Ваше місто: Ashburn
ТОРГСОФТ - офіційне представництво в м.Києві
Час роботи:
пн-пт з 9:00 до 18:00 сб, нд - вихідні
0 товарів
на суму 0 грн
0
Час роботи:
пн-пт з 9:00 до 18:00 сб, нд - вихідні
0 товарів
на суму 0 грн
0

Комплексна автоматизація магазину одягу


Специфіка магазину одягу полягає в тому, що неможливо все моделі представити у вигідному світлі, наприклад, на манекенах. В результаті на одні товари люди звертають багато уваги, інші – нічим не гірші – продавцям-консультантам потрібно пропонувати для збільшення продажів. Тому ідеальна класифікація товарів, доступність інформації з інформаційної системи магазину гарантовано збільшує обсяг продажів.

Установка системи автоматизації з програмним забезпеченням дозволяє виконати такі функції:

  • Надати постійну інформацію про одяг, який присутній не лише в торговому залі, а й на складі;
  • Розрахувати виправдану націнку на товари (з урахуванням оренди приміщення, зарплат співробітників, податків);
  • Класифікувати всі товари за сезонністю, кольором, розміром, брендом та іншими ознаками;
  • Забезпечити відстеження повернення покупців;
  • Реалізація маркетингових ходів – установка знижок на розпродажах, обслуговування покупців з дисконтними картками;
  • Проаналізувати інтенсивність продажів і доходи торгової точки за брендами, моделями, щоб вибрати найбільш популярний і прибутковий асортимент;
  • Порівняти ситуацію в різних магазинах однієї мережі;
  • Дані з системи автоматизації дозволяють розробити маркетингову і мерчандайзингову стратегії;
  • Наявність чеків дозволяє справедливо вирішити конфліктні ситуації при поверненні товару;
  • Сформований системою автоматизації комплекс даних про роботу торгової точки спрощує спілкування з податковою.

Присутність системи автоматизації виключає людський фактор як причину збитків у магазині. Тому нівелюються конфлікти в колективі та робота ведеться більш стабільно.

З чого почати автоматизацію обліку в магазині одягу

Для різних магазинів вимоги до системи автоматизації відрізняються. Відрізняється обсяг пам'яті в системі – для невеликого бутика потрібно встановити систему на кілька сотень товарів, а для спеціалізованого торгового центру – на багато тисяч виробів.

Підбирають різні моделі оснащення для крихітних бутиків, де на прилавку майже немає місця, і для величезних гіпермаркетів на кілька кас. У першому випадку економія місця дозволить викласти перед клієнтами більше виробів, тому підбирають максимально компактне оснащення, а ось в гіпермаркетах віддають перевагу потужному обладнанню для автоматизації торгівлі з великими моніторами, завдяки яким можна представити клієнтові товар набагато краще.

Для інтернет-магазину з декількома складами потрібно вибирати оснащення, в якому менеджери матимуть доступ до товарів, присутніх на різних складах. Якщо в стандартних торгових точках є два основних статуси – присутній в асортименті товар чи продано, то для системи автоматизації інтернет-магазину важливою функцією є відстеження товару, адже потрібно не тільки запропонувати товар і переконати клієнта купити його, а й організувати доставку, простежити за отриманням і  визначити в разі відмови причину повернення товару.

Важливо укомплектувати систему автоматизації різними видами обладнання, які будуть сумісні між собою, а також встановити необхідне для роботи спеціалізоване програмне забезпечення.

Для реалізації проекту варто звернутися до фахівців, які підберуть комплект оснащення під потреби будь-якого клієнта і подбають про встановлення практичного програмного забезпечення, відповідного вимогам торгової точки.

Обладнання і програма для автоматизації магазина одягу

Незмінним є набір обладнання для автоматизації магазинів одягу:

Принтери етикеток дозволяють оперативно провести маркування товарів, які прибули в магазин і внести дані про них в систему. Завдяки цьому при необхідності інвентаризація в магазині проводиться в рекордно короткі терміни.

POS-система надає доступ до бази даних про товари. Завдяки цьому нема потреби в торговому залі розміщувати всі товари – продавець-консультант має доступ до інформації щодо всіх видів продукції в магазині. POS-система дозволяє синхронізувати роботу онлайн і офлайн відділень магазину, своєчасно проінформує про те, які товари або розміри закачуються, які колекції застарівають. Це спрощує підбір асортименту.

РРО необхідне для прозорого спілкування з податковою і клієнтами, які побажали повернути товар.  А касове обладнання, зокрема термінали для безготівкових розрахунків, не тільки виключають помилки при оплаті товарів, а й збільшують обсяг продажів. Адже якщо готівкові кошти можуть бути обмежені, то кошти на картці збільшують шанси на покупку, в тому числі імпульсну.

Наші досвідчені фахівці готові укомплектувати будь-який з магазинів одягу надійними системами автоматизації. Гарантуємо установку під ключ, обслуговування, доставку в будь-яку точку України. Можлива покупка система автоматизації в розстрочку.


Залишити свій відгук
Ваша оцінка