Комплексна автоматизація магазину одягу
Специфіка магазину одягу полягає в тому, що неможливо все моделі представити у вигідному світлі, наприклад, на манекенах. В результаті на одні товари люди звертають багато уваги, інші – нічим не гірші – продавцям-консультантам потрібно пропонувати для збільшення продажів. Тому ідеальна класифікація товарів, доступність інформації з інформаційної системи магазину гарантовано збільшує обсяг продажів.
Установка системи автоматизації з програмним забезпеченням дозволяє виконати такі функції:
- Надати постійну інформацію про одяг, який присутній не лише в торговому залі, а й на складі;
- Розрахувати виправдану націнку на товари (з урахуванням оренди приміщення, зарплат співробітників, податків);
- Класифікувати всі товари за сезонністю, кольором, розміром, брендом та іншими ознаками;
- Забезпечити відстеження повернення покупців;
- Реалізація маркетингових ходів – установка знижок на розпродажах, обслуговування покупців з дисконтними картками;
- Проаналізувати інтенсивність продажів і доходи торгової точки за брендами, моделями, щоб вибрати найбільш популярний і прибутковий асортимент;
- Порівняти ситуацію в різних магазинах однієї мережі;
- Дані з системи автоматизації дозволяють розробити маркетингову і мерчандайзингову стратегії;
- Наявність чеків дозволяє справедливо вирішити конфліктні ситуації при поверненні товару;
- Сформований системою автоматизації комплекс даних про роботу торгової точки спрощує спілкування з податковою.
Присутність системи автоматизації виключає людський фактор як причину збитків у магазині. Тому нівелюються конфлікти в колективі та робота ведеться більш стабільно.
З чого почати автоматизацію обліку в магазині одягу
Для різних магазинів вимоги до системи автоматизації відрізняються. Відрізняється обсяг пам'яті в системі – для невеликого бутика потрібно встановити систему на кілька сотень товарів, а для спеціалізованого торгового центру – на багато тисяч виробів.
Підбирають різні моделі оснащення для крихітних бутиків, де на прилавку майже немає місця, і для величезних гіпермаркетів на кілька кас. У першому випадку економія місця дозволить викласти перед клієнтами більше виробів, тому підбирають максимально компактне оснащення, а ось в гіпермаркетах віддають перевагу потужному обладнанню для автоматизації торгівлі з великими моніторами, завдяки яким можна представити клієнтові товар набагато краще.
Для інтернет-магазину з декількома складами потрібно вибирати оснащення, в якому менеджери матимуть доступ до товарів, присутніх на різних складах. Якщо в стандартних торгових точках є два основних статуси – присутній в асортименті товар чи продано, то для системи автоматизації інтернет-магазину важливою функцією є відстеження товару, адже потрібно не тільки запропонувати товар і переконати клієнта купити його, а й організувати доставку, простежити за отриманням і визначити в разі відмови причину повернення товару.
Важливо укомплектувати систему автоматизації різними видами обладнання, які будуть сумісні між собою, а також встановити необхідне для роботи спеціалізоване програмне забезпечення.
Для реалізації проекту варто звернутися до фахівців, які підберуть комплект оснащення під потреби будь-якого клієнта і подбають про встановлення практичного програмного забезпечення, відповідного вимогам торгової точки.
Обладнання і програма для автоматизації магазина одягу
Незмінним є набір обладнання для автоматизації магазинів одягу:
- Принтери для маркування товарів і роздруківки чеків;
- Сканери штрих-кодів;
- POS-системи;
- РРО;
- Касове обладнання.
Принтери етикеток дозволяють оперативно провести маркування товарів, які прибули в магазин і внести дані про них в систему. Завдяки цьому при необхідності інвентаризація в магазині проводиться в рекордно короткі терміни.
POS-система надає доступ до бази даних про товари. Завдяки цьому нема потреби в торговому залі розміщувати всі товари – продавець-консультант має доступ до інформації щодо всіх видів продукції в магазині. POS-система дозволяє синхронізувати роботу онлайн і офлайн відділень магазину, своєчасно проінформує про те, які товари або розміри закачуються, які колекції застарівають. Це спрощує підбір асортименту.
РРО необхідне для прозорого спілкування з податковою і клієнтами, які побажали повернути товар. А касове обладнання, зокрема термінали для безготівкових розрахунків, не тільки виключають помилки при оплаті товарів, а й збільшують обсяг продажів. Адже якщо готівкові кошти можуть бути обмежені, то кошти на картці збільшують шанси на покупку, в тому числі імпульсну.
Наші досвідчені фахівці готові укомплектувати будь-який з магазинів одягу надійними системами автоматизації. Гарантуємо установку під ключ, обслуговування, доставку в будь-яку точку України. Можлива покупка система автоматизації в розстрочку.