Ваше місто: Ashburn
ТОРГСОФТ - офіційне представництво в м.Києві
Час роботи:
пн-пт з 9:00 до 18:00 сб, нд - вихідні
0 товарів
на суму 0 грн
0
Час роботи:
пн-пт з 9:00 до 18:00 сб, нд - вихідні
0 товарів
на суму 0 грн
0

Гарантія та повернення товару

На всі товари, придбані в компанії Торгсофт Київ, надається гарантія, що дає право на:

  • обмін або повернення товару у строк до 14 днів з моменту придбання;
  • здійснення ремонту протягом гарантійного терміну за умови дотримання правил експлуатації;
  • обмін або повернення товару на підставі акта, виданого Авторизованим сервісним центром за результатами гарантійного обслуговування (відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів").
  • Гарантійний строк товару обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай зазначений в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару).

Необхідні документи для гарантійного обслуговування та повернення

  • виданий продавцем розрахунковий документ (чек/акт приймання-передачі/накладна або ін.), що підтверджує факт придбання;
  • гарантійний талон;
  • документ, що посвідчує особу;
  • ідентифікаційний податковий номер (ІПН);
  • у разі оплати купівлі банківською карткою - актуальні реквізити карткового рахунку.

Умови обміну та повернення

  • Минуло не більше 14 днів з дня придбання товару
  • Товар у повній комплектації без ознак використання та пошкоджень
  • Переконайтеся, що на товарі відсутні ознаки використання і пошкодження, є в наявності повна комплектація товару (як у момент покупки), збережено його товарний вигляд і всі споживчі властивості (товар включається, всі функції робочі)
  • Акт або чек приймання-передачі, видаткова накладна (документ, що підтверджує факт придбання товару)
  • Документ посвідчує особу.

В яких випадках гарантія не надається?

  • порушено збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було проведено несанкціонований розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
  • серійний або IMEI-номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стерто або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

 

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався цей товар, або що виникли внаслідок сполуки та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Корисна інформація про права споживача у разі придбання ним товару належної якості - стаття 8-9 Закону України "Про захист прав споживачів".

Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться на нашу гарячу лінію

+38 (093) 170-70-95 (багатоканальний).

Увага! Виробник може змінювати властивості, характеристики, зовнішній вигляд і комплектацію товарів без попередження.