Ваше місто: Ashburn
ТОРГСОФТ - офіційне представництво в м.Києві
Час роботи:
пн-пт з 9:00 до 18:00 сб, нд - вихідні
0 товарів
на суму 0 грн
0
0 товарів
на суму 0 грн
0

Автоматизація продажів магазину сантехніки


Магазини сантехніки не є тими торговими точками, які люди відвідують щодня, тому для залучення аудиторії необхідно організувати процес обслуговування клієнтів ідеально. І цьому посприяє автоматизація процесу продажів.

Особливості роботи магазину сантехніки

Магазину сантехніки пропонує кілька видів товарів:

  • Крани та змішувачі;
  • Ванни та душові кабінки;
  • Унітази та біде;
  • Обладнання для інсталяції;
  • Спеціальні вологостійкі меблі для ванних кімнат;
  • Різноманітні комплектуючі.

Оскільки все обладнання буде експлуатуватися з великими навантаженнями й при цьому постійно контактувати з водою, якість товарів має бути на висоті. Тому такі товари не можуть коштувати дешево, відповідно, підвищується відповідальність продавців.

Багато товарів мають схожий дизайн, але мають суттєві відмінності за якістю матеріалів. Особливо це помітно по кранах, змішувачах та інших металевих деталях - візуально визначити термін служби неможливо. Тільки характеристики від брендів і зобов'язання виробника стануть гарантією якості таких виробів. Застосування маркування товарів дозволить уникнути плутанини, збитку для магазину, а також шкоди для репутації торгового закладу.

Особливості організації торгівлі в магазині сантехніки полягають у тому, що значна кількість виробів мають великі габарити, тому представити повний комплекс товарів у торговому залі важко. Значна кількість товарів буде розміщуватися в складських приміщеннях. Для того, щоб обслуговчий персонал міг надати повний комплекс інформації про товари відвідувачам, а головне - відстежувати присутність товарів не тільки в торговому залі, а й на складах.

Слід зазначити, що якщо компактні за розміром товари, наприклад, змішувачі або душові лейки, відвідувачі можуть забрати відразу після придбання, то для масивних товарів (душових кабінок, меблів, ванн, унітазів і так далі) потрібно організувати доставлення. Це вимагає особливого контролю за переміщенням товарів зі складу в торговий зал і з магазину до споживачів.

Багато магазинів сантехніки пропонують також доставлення товарів від виробників під замовлення, а також застосовують можливості інтернету для реалізації сантехнічних товарів онлайн, що також вимагає системи оповіщення про доставлення товарів або переміщення їх у магазині.

Останній нюанс - у магазині сантехніки обов'язково повинна бути можливість безготівкового розрахунку. Це пов'язано з тим, що відвідувач зазвичай виявляє, що йому потрібно для створення функціонального санвузла придбати ті предмети, які він не планував. Тому присутність терміналів дозволить істотно збільшити виторг.

Все перераховане можливо за умови присутності системи автоматизації торгівлі.

Які проблеми вирішить система обліку сантехніки

Система обліку сантехніки включає:

Якщо придбати комплект сумісного обладнання, воно вирішить безліч проблем:

  • Облік товарів при прийомі, переміщенні, інвентаризації, доставці до споживача і так далі;
  • Класифікацію товарів за брендами, видами, характеристиками, сумісністю, що спрощує вибір продукції для оснащення окремого санвузла;
  • Встановлення націнки із застосуванням даних про зарплати співробітників, податки, оренду приміщення тощо;
  • Безготівковий розрахунок з постачальниками, покупцями та так далі;
  • Розвиток маркетингових стратегій (розрахунок за дисконтними картками, акції "Приведи друга" та ін.);
  • Захист прав споживача - клієнт завжди може надати чек про покупку, якщо хоче повернути товар і має для цього всі підстави;
  • Точність розрахунків з клієнтами. Це виключить конфлікти як з клієнтами, так і між членами трудового колективу магазину;
  • Контроль за станом справ у різних магазинах торговельної мережі, в тому числі на відстані.

Програма обліку для автоматизації магазинів сантехніки

Спеціально розроблене ПЗ призначене для обліку товарів, розрахунку зі споживачами та постачальниками. Завдяки цьому програмному оснащенню спрощується формування замовлень, відстеження руху товарів і засобів, а також формування документації для податкової. При підключенні системи автоматизації до мережі Інтернет стає можливим відстеження стану справ у магазині на відстані.

Компанія "Торгсофт" пропонує установку комплексу торгового обладнання та програмного забезпечення під ключ, а також сервісне обслуговування системи автоматизації.

Працюємо по всій території України.


Залишити свій відгук
Ваша оцінка