Ваше місто: Ashburn
ТОРГСОФТ - офіційне представництво в м.Києві
Час роботи:
пн-пт з 9:00 до 18:00 сб, нд - вихідні
0 товарів
на суму 0 грн
0
0 товарів
на суму 0 грн
0

Автоматизація і програма для меблевого магазину


Меблі – дорогий товар, тому перш ніж вкладати в їх покупку кошти, покупець прагне особисто ознайомитися з якістю виробів. В такому випадку він відвідує меблевий магазин, де можна подивитися на якість складання меблів, випробувати відчуття від відпочинку на м'яких меблях і зробити висновки про різні бренди, які допоможуть визначитися із замовленням.

Специфіка меблевого магазину полягає в таких факторах:

  • У торговому залі представлена ​​лише частина товарів, інші розташовуються на складських приміщеннях. Це пов'язано з тим, що товари досить великі та займають багато місця, тому невигідно утримувати велике приміщення і платити за нього оренду;
  • Товари присутні як в зібраному, так і в розібраному вигляді;
  • Велика кількість товарів, які схожі між собою, але мають важливі незначні відмінності.  Наприклад, це гойдається матраців однакової якості, які відрізняються в розмірах - такі вироби легко переплутати;
  • Частину товарів привозять під замовлення, а нерідко навіть виготовляють під конкретного покупця;
  • Товари продаються як поштучно, так і в комплекті, це вимагає особливої ​​маркування, щоб продавець випадково не продав один шафа або одне крісло з комплекту;
  • Присутня своя служба доставки і її робота вимагає постійного контролю;
  • Магазини можуть бути як універсальними, так і продавати салони меблів певного бренду;
  • Продавець повинен володіти великою кількістю відомостей про бренди, матеріал, з якого виконано виріб і так далі. Це спростить для покупця вибір товарів і дозволить швидше укласти угоду.

Покупцеві пропонують товари, які присутні в магазині, на складах або привозять від виробника. У такому випадку для ознайомлення пропонують каталоги.

Доставка можлива:

  • Від магазину до вказаної адреси;
  • Пересиланням поштовими службами.

Власне товари привозять як в зібраному вигляді, так і в розібраному, з можливістю професійної збірки. Всі витрати на доставку, збірку потрібно враховувати й в залежності від умов магазину, або включати в націнку, чи оцінювати окремо.

Навіщо потрібно автоматизувати меблевий магазин

Автоматизація меблевого магазину дозволяє:

  • Чітко орієнтуватися, які товари присутні в продажу. Адже в розібраному вигляді багато коробок виглядають практично однаково;
  • Моментально проводити інвентаризацію і своєчасно заповнювати прогалини, щоб на будь-який запит клієнта торгова точка могла запропонувати товар;
  • Підтримувати партнерські програми, програми лояльності, розраховувати клієнтів по дисконтних картках і так далі. Це стимулює повернення покупця і залучення нових клієнтів;
  • Відстежувати рух товарів;
  • Аналізувати продажі конкретних брендів, стилів меблів, роботу окремих торгових точок в мережі;
  • Встановлювати автоматично націнки з урахуванням всіх витрат магазина, які можуть включати складання меблів, навантаження і розвантаження, доставку і так далі;
  • Формувати пакет документів, який спростить створення податкової звітності;
  • Впровадити в магазині готівковий і безготівковий розрахунок;
  • Чеки стануть підтвердженням того, що товар дійсно був куплений в цій торговій точці. Це важливо, якщо виникне необхідність повернути його або замінити в обумовлені законодавством терміни;
  • Рух коштів регламентується так, щоб не виникало ризику помилок, які приведуть до збитків магазину;
  • Прискорити обслуговування клієнтів і підвищити його якість.

Установка системи автоматизації дозволяє збільшити товарообіг меблевого магазину до 30%, тому таке капіталовкладення швидко окупиться.

Яке потрібно устаткування для магазину меблів

Перша частина обладнаннясистема безпеки. Меблі – товар недешевий, тому, наприклад, вхід клієнта з морозивом в секцію м'яких меблів може завдати істотної шкоди. Камери спостереження дозволять контролювати клієнтів, які захочуть пострибати на ліжку або випробувати меблі іншими екстремальними способами.

Другий сегмент обладнання – власне система автоматизації.

Вона включає:

Програмне забезпечення є ключовим в цьому комплексі оснащення. Яким би якісним не було обладнання, без спеціальних програм воно не буде ефективним.

Можливість автоматизації меблевих магазинів за допомогою програми обліку Торгсофт

Установка спеціалізованої програми від ТОРГСОФТ дозволить не тільки швидко ставити товари на облік і інвентаризувати їх, а й класифікувати меблі за кількома ознаками:

  • Вид меблів;
  • Стиль;
  • Матеріал виготовлення;
  • Бренд;
  • Вартість;
  • Приміщення, для якого призначені меблі (кухня, спальня, передпокій і так далі);
  • Статус товару і його розташування (продається або вже продано, в магазині, на складі, у виробника з можливістю привезти під замовлення).

Крім того, програма робить чимало бухгалтерських операцій і виготовляє документацію, необхідну для податкової звітності, а також створює аналітичні звіти для керівника магазину.

Компанія «ТОРГСОФТ» пропонує систему автоматизації торгівлі для меблевих магазинів під ключ. Ми підберемо весь комплекс якісного і сумісного між собою обладнання, яке спростить роботу на складі та дозволить співробітникам активно працювати з покупцями.

Програмне "ПО" має простий і практичний інтерфейс і співробітникам не знадобиться багато часу, щоб освоїти програму.

Працюємо по всій Україні. Гарантуємо не тільки установку системи автоматизації, але і її сервісне обслуговування.


Залишити свій відгук
Ваша оцінка