Ваше місто: Ashburn
ТОРГСОФТ - офіційне представництво в м.Києві
Час роботи:
пн-пт з 9:00 до 18:00 сб, нд - вихідні
0 товарів
на суму 0 грн
0
Час роботи:
пн-пт з 9:00 до 18:00 сб, нд - вихідні
0 товарів
на суму 0 грн
0

Автоматизація будівельного магазину


Будівельний магазин являє собою великий комплекс, в якому тільки незначна частина товарів представлена в торговому залі, а складські приміщення значно більше, ніж торгові.

У будівельному магазині представлені:

  • Будівельне обладнання;
  • Будівельні суміші;
  • Робочий одяг;
  • Товари для електропроводки та інших мереж (водопроводу, газопроводу тощо);
  • Сантехнічне оснащення;
  • Метизи;
  • Оздоблювальні матеріали (фарба, шпалери, лінолеум, кахель тощо);
  • Різноманітні розчинники та інші товари, які можуть знадобитися при будівельних або ремонтних роботах.

Всі ці товари мають свою специфіку:

  • Більшість товарів досить великі за розміром, тому є необхідність залучати до переміщення і доставки співробітників магазину;
  • Товари реалізуються поштучно, на вагу, за площею і погонними метрами, що ускладнює облік товару;
  • На складах багато товарів, схожих зовні, але відрізняються за якістю;
  • Навіть дуже схожі оздоблювальні матеріали одних і тих же виробників, але різних партій, можуть відрізнятися за зовнішнім виглядом;
  • Технічні характеристики, що визначають застосування матеріалів, "на око" визначити вдається далеко не завжди, тому менеджери повинні мати обов 'язковий доступ до бази даних про кожен товар.

Будівельні магазини працюють зазвичай з доставкою товару додому до споживачів, а в деяких випадках мають свої представництва в інтернеті. Все це істотно збільшує оборот торгової точки.

Важливо, що такі товари мають сезонний попит і в теплу пору року затребувані набагато більше.

Навіщо потрібно автоматизувати магазин будматеріалів

Велике значення для успіху будівельного магазину має надання клієнту повного пакету даних про різні товари, оперативне обслуговування та чесні розрахунки.

На складах необхідно швидко шукати потрібні товари, орієнтуючись на марки, бренди, штрих-коди та інші ознаки. Не можна допустити помилок при доставці товарів зі складу.

Завдяки системі автоматизації персонал здатний відстежувати кількість товару, при цьому окремо ведеться облік замовленого у постачальників товару, зарезервованого товару на складі, покупок у процесі доставки.

Програмне забезпечення своєчасно повідомляє про те, які товари закінчуються на складах.

Автоматично розраховується націнка на товари, запропоновані в магазині, з урахуванням оренди приміщення, зарплат, податків. Залишки товарів автоматично уцінюються, що дозволяє продати максимальну кількість будматеріалів.

Завдяки системі автоматизації можливо реалізувати маркетингову стратегію - відстежувати причини повернення покупців, пропонувати дисконтні картки, прогнозувати попит різних товарів.

При цьому істотно спрощуються і прискорюються всі розрахунки - як з покупцями, так і з постачальниками.

Облік товару в будівельних магазинах

У будівельних магазинах існує кілька етапів обліку товарів:

  • При прийомі на склад;
  • Контроль переміщення товарів між складом і магазином;
  • Облік товарів вільних і зарезервованих;
  • Відстеження процесу доставки;
  • Прийом товару за гарантією назад або заміна товару на рівноцінний. Останнє може гойдатися, наприклад, будівельного обладнання.

Періодично необхідна також інвентаризація всіх присутніх у магазині товарів і переоцінка тих виробів, які не користуються попитом. Це може стосуватися, наприклад, оздоблювальних матеріалів застарілого дизайну, які були в тренді 1-2 сезону тому, але зараз покупці ними не цікавляться.

Для обліку товарів застосовується таке обладнання:

Важливо, щоб все оснащення було сумісним, а інтернет-повідомлення дозволяло відстежувати онлайн переміщення товарів і зміни їх статусу як в торговому залі, так і на складі.

Торгсофт-програма для автоматизації магазину будівельних матеріалів

Спеціально розроблене програмне забезпечення для будівельних магазинів дозволяє виробляти облік товару та його інвентаризацію, незважаючи на те, які одиниці виміру застосовуються для даної категорії товарів.

Кожен товар у програмі класифікується за низкою характеристик, завдяки яким можливо оперативно підібрати покупку для будь-якого клієнта.

Автоматичний розрахунок націнки, знижок, формування умов для клієнтів, які беруть участь у різних видах партнерських програм та підготовка документів для податкової звітності спрощує роботу бухгалтерії та робить розрахунки з клієнтами максимально чесними.

Все це не тільки спрощує і прискорює обслуговування клієнтів, але і істотно збільшує потік покупців і товарообіг

Компанія "Торгсофт" пропонує установку систем автоматизації під ключ. Ми застосовуємо тільки сумісне обладнання найнадійніших брендів і спеціалізоване програмне забезпечення. Співробітникам не складе труднощів освоїти систему автоматизації.

Розумні ціни, гарантія якості та ідеальне сервісне обслуговування.

Працюємо по всій території України.


Залишити свій відгук
Ваша оцінка