Ваше місто: Ashburn
ТОРГСОФТ - офіційне представництво в м.Києві
Час роботи:
пн-пт з 9:00 до 18:00 сб, нд - вихідні
0 товарів
на суму 0 грн
0
0 товарів
на суму 0 грн
0

Автоматизація роботи квіткового магазину


Квітковий магазин – бізнес, який здається легким, але насправді досить складно розрахувати витрати й прибуток так, щоб магазин не став збитковим.

Особливості функціонування квіткового магазину:

  • Квіти є швидкопсувним товаром. Якщо їх не вийшло продати відразу, вони спочатку втрачають зовнішній вигляд, а потім перетворюються у непривабливі рештки. При недотриманні умов транспортування або зберігання товарів цей процес прискорюється;
  • Щоб продати якомога більше товару, в тому числі реалізувати некондицію, необхідно впроваджувати систему знижок;
  • Контролювати продавців буває складно. Завжди є ризик, що реалізатор продасть квіти за повну ціну, але у звітність внесе дані про реалізацію зі знижкою;
  • Існує необхідність продавати квіти поштучно, дрібним оптом, з оформлення букетів, тому й облік для квітів ведеться поштучний, а для матеріалом декору – в метрах;
  • Якщо в магазині є служба доставки, потрібно відстежувати переміщення і своєчасну доставку букетів;
  • Щороку відстежується сезонний сплеск продажів квітів - і необхідно точно розрахувати кількість товару, щоб його було достатньо для задоволення попиту, але при цьому залишків утилізувати довелося мінімум;
  • Ринок квітів істотно залежить від загальної економічної ситуації. Продукти люди будуть купувати в першу чергу, потім – інші матеріальні блага, а квіти, які є скороминущою радістю, купуються нерідко за залишковим принципом.

Стабілізувати прибуток багато власників квіткових магазинів прагнуть розширенням асортименту – продажем вазонів з квітами й всіх товарів для квітникарів, посадкового матеріалу квітів, декоративних елементів для саду і так далі.

Цей товар теж має сезонні цінові коливання, наприклад, якщо продавати посадковий матеріал цибулинних, в кінці сезону його доведеться знизити або садити на власній ділянці. Квіти зростають в ціні, якщо вони цвітуть, а якщо вазон довго не продається, він може вирости в ціні просто збільшуючись в розмірах. І навпаки – після завершення цвітіння вазони доведеться продавати зі знижкою.

Все це ускладнює облік товару і засобів в торговій точці. Істотно спростити роботу дозволить автоматизація квіткового магазину.

Навіщо потрібно автоматизувати квітковий магазин / павільйон

Існує кілька завдань, які вирішує автоматизація магазину:

  • Облік товару;
  • Установка націнки з урахуванням всіх факторів, що впливають на успішність магазину;
  • Формування знижок;
  • Формування цін з урахуванням вимог програми лояльності, наприклад, для розрахунку із застосуванням дисконтних карток;
  • Відстеження обсягів товару в різні періоди, що дозволяє спрогнозувати споживчий попит;
  • Можливість готівкового і безготівкового розрахунку;
  • Присутність комплекту даних для податкової звітності;
  • Відстеження стану справ в торговій точці навіть на відстані за допомогою сучасних онлайн-технологій;
  • Рішення конфліктів, які можуть виникнути через нечесність продавця.

При впровадженні системи автоматизації необхідно враховувати особливості роботи магазину. Наприклад, якщо присутня кур'єрська доставка, потрібно врахувати можливість безготівкового розрахунку, а також розрахунку безпосередньо в кур'єром, якщо людина бажає доставлений букет подарувати особисто. Це впливає на модель терміналу, яку будуть застосовувати в магазині.

В іншому комплектація обладнання – стандартна:

Ведення обліку у квітковому магазині

Програма дозволяє при поставках класифікувати товари за кількома ознаками:

  • Вид квітів;
  • Колір;
  • Дата постачання;
  • Можливе застосування тегів, наприклад, «8 березня», «День закоханих», «Ювілей», «Жінкам», «Чоловікам» і так далі. Якщо магазин великий, це дозволить клієнтові швидше зорієнтуватися, який букет йому потрібен, а адміністрації магазину своєчасно поповнювати асортимент, якщо якийсь напрямок виявляється дефіцитним.

Програмне забезпечення дозволяє демонструвати не тільки наявність та ціну квітів, але і їх фото.

Окремо продумана система знижок і уцінок. Завдяки цьому може бути автоматично знижена в ціні партія квітів, які ще виглядають красиво, але вже деякий час перебувають в магазині. Рекомендують такі квіти вносити в великі букети та давати знижки, наприклад, на четверту і п'яту або шосту і сьому квітку. Таким чином магазин матиме хорошу репутацію у клієнтів, адже букети стоятимуть довго, хіба що з них видалять ті квіти, які зів'януть першими. І в той самий час торгова точка не терпітиме збитків, оскільки максимальна кількість товару буде реалізована.

ТОРГСОФТ - програма для квіткового магазину

Програма для квіткового магазину від ТОРГСОФТ враховує всі нюанси роботи торгових точок цієї спрямованості.

Вона гарантує:

  • Швидкий облік та інвентаризацію товару;
  • Своєчасні нагадування про необхідність поповнювати певні категорії товарів;
  • Облік товарів поштучно, в метрах, а також реалізацію за особливими цінами авторських композицій, якщо така послуга надається;
  • Відстеження своєчасності доставки букетів, якщо є служба доставки;
  • Підготовку зручного для ознайомлення пакету даних для бухгалтерії, власника магазину, податкової;
  • Можливість готівкового і безготівкового розрахунку;
  • Швидке обслуговування;
  • Підтримку будь-яких програм лояльності.

Наша компанія пропонує автоматизацію квіткового магазину під ключ. Застосовуємо надійне обладнання і ПЗ, яке ідеально сумісне між собою і не викликає ускладнень в застосуванні.

Працюємо по всій території України. Пропонуємо як установку системи автоматизації, так і її сервісне обслуговування.


Залишити свій відгук
Ваша оцінка